Trendurile SS13 in buget - partea 1

23:18 Irina 0 Comments

Femeile intotdeauna cand ajung in fata sifonierului ajung la concluzia ca nu au ce imbraca, pentru ca o femeie nu are niciodata prea multe haine, genti si accesorii. Acestea contribuie la imaginea de sine, o femeie careia ii place ce vede in oglinda este o femeie cu un pas mai aproape de siguranta interioara.
Atunci cand ne innoim cu un lucrusor pufos ni se schimba starea, ziua noastra devine mai frumoasa. Iar atunci cand ne organizam, facem 'smart shopping' si devenim posesoarele unor  hainute de calitate si la un pret mic avem o satisfactie si mai mare.
Bucurandu-ma de iarna si asteptand frumoasa primavara, am aruncat o privire pe colectiile SS13 si am format tinute, am facut wishlisturi si am adaptat trendurile gasind haine accesibile ca pret si calitate, care sa se incadreze in bugetul nostru.
Trendurile Spring Summer 2013 grupate de mine in cate un colaj reprezentativ, sunt  urmatoarele :
 





Astazi am pregatit cateva colaje de la primul magazin la care m-am gandit sa caut haine de calitate, ieftine si frumoase si anume Miniprix. Are un plus din partea mea pentru optiunea de shopping online, are o politica de returnare foarte avantajoasa, cat si magazine in locuri accesibile ale Bucurestiului.Si s-a nimerit ca in aceasta perioada sa aiba foarte multe reduceri.
Eu le-am grupat pe trendurile enumerate mai sus pentru a fi mai usor de vizualizat si comparat.



Sper ca v-au inspirat aceste colaje. In partile urmatoare ale acestui articol o sa vorbesc de alte magazine cu preturi pufoase si hainute frumoase tocmai bune de purtat in primavara - vara 2013.
Voi din ce magazine faceti 'smart shopping'?


Va pup,

Irihoney

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...