Produsele favorite in anul 2012

21:21 Irina 5 Comments

Anul 2012 a fost un an al schimbarilor in ceea ce priveste produsele de ingrijire pentru mine. In primul rand am renuntat, pentru binele bugetului meu si al sanatatii pielii mele, sa mai cumpar impulsiv si fara sa ma intereseze lista INCI a cosmeticelor. Am descoperit multe produse bune si bine formulate si de ce nu produse modeste cu care pielea mea s-a inteles minunat.
Unele dintre ele au devenit preferatele anului 2012.
Fondul de ten Clarins, uleiul de Argan Bione, fixativ Balea,ulei pentru varfuri Moroccanoil, demachiant Elmiplant, antiperspirant Dove, parfum Alien, spumant Gerovital, lotiune Alba Botanica, anticearcan Flormar, crema matifianta cu SPF Paula's Choice, rimel Yves Rocher, ruj Flormar
Geanta HM, esarfa si ochelarii au fost preferatele mele in anul 2012.
Desi in acest an am cumparat foarte multe oje, am ajuns la concluzia ca nu sunt genul careia sa-i placa orice culoare pe unghii asa ca m-am limitat la culorile mele preferate. Acetona Flormar a ramas preferata mea datorita mirosului placut si eficientei sale.

Pe voi ce produse v-au multumit in anul care a trecut?Sunt tare curioasa.

Va pup,

Irihoney

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...