Liebster award

10:58 Irina 7 Comments

Circula prin blogosfera o leapsa si am primit-o si eu de la doua fete dragute. De fapt mi-a mai scris si Sorina Paun(daca citesti Sorina)dar cand intru pe numele ei ma duce direct in Google+ si nu pe profilul ei de bloger ca sa pot vedea blogul si respectiv intrebarile.
Multumesc frumos fetelor de la Coltul meu colorat si Cubysor.wordpress.com.
Avem si niste reguli care suna cam asa:
 
1.Numeste si multumeste persoanei/blogului care ti-a acordat premiul;
2.Scrie 11 lucruri despre tine, ca daca tot ne-am imprietenit prin intermediul blogului,trebuie sa ne stim mai bine, nu?
3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat și formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi;
4.Nominalizeaza 9 blogarite pe care le admiri si care au mai putin de 200 de followers si premiaza-le;
5. Anunta-le acest aspect pe pagina lor ;

 
11 lucruri despre mine

 1.Sunt o persoana vesela si optimista.
 2.Imi place sa fac bijuterii in timpul liber si alte lucruri creative.
 3.Florile mele preferate sunt floarea soarelui, violetele si lacrimioarele.
 4.Imi plac pisicile la nebunie.
 5.Mi-ar placea sa invat foaret bine mecanica auto.
 6.Imi doresc sa stau la mine in curte si sa repar/restaurez masini, sa fac bijuterii hand-made si sa-mi ingrijesc propria gradina de legume.
 7.Locul meu preferat de pe litoralul romanesc este Vama Veche.
 8.Sunt o ecologista convinsa.
 9.Imi place foaret mult Bucurestiul asa agitat cum este el.
10.Sunt in zodia Rac, imi place foarte mult apa dar nu stiu sa inot :)
11.Cred ca la sfarsitul lui 2012 mi-am gasit persoana langa care imi voi petrece toat viata.

Intrebarile adresate mie:
1.       Cum v-ati apucat de acest blog?
Urmaream foarte multe canale youtube si bloguri mai ales din strainatate si am hotarat ca m-as descurca si eu sa incep unul.
2.       Care este citatul care va caracterizeaza/va place?
3.       Care este cea mai mare dorinta ?
J o casuta cocheta cu toate conditile si o curte mare in care sa ma relaxez,sa-mi pu o gradina si o mini livada J
4.       Cum va petreceti o zi normala din viata?
Iubi imi face micul dejun si ma trezeste pe la 6.40. Ma pregatesc, merg la serviciu, ies de la serviciu si fie ma plimb cu iubi, fie merg acasa, papam si apoi ma ocup de blog ,urmeaza timpul rezervat pt noi, un film,floricele.Inainte de culcare mai verifica mailul, blogul,fb-ul.
5.       Ce lucruri preferi sa faci in timpul liber?
Sa citesc,sa scriu pe blog,sa pictez,sa ma plimb mult.
6.       Daca ar fi sa pleci pe o insula pustie si ai putea sa iei doar 3 lucruri/persoane cu tine care ar fi acelea?
Laptopul, stick functionabil cu net, antiperspirant
7.       Numar norocos?De ce?:D (toate au o explicatie)
Numarul  1 este data mea de nastere J
8.       Cel mai frumos moment din viata ta?
Viata mea a fost plina de momente frumoase, nu pot preciza doar unul
9.       Ce iti doresti cel mai mult sa realizezi?
Nu am doar o dorinta, am mai multe  J
10.  Oja ta preferata.
 Oja rosie, acum am una mica de la Flormar care o port numai cu mine.
11.    Pastrezi lucruri banale , doar pentru ca sunt speciale? (din partea cuiva special)
 Nu imi place sa strang lucruri si sa ma atasez de el, persoanele speciale din viata mea le tin in suflet.
Coltul meu colorat
1.       Citesti? Ai o carte preferata? Dar un autor?
Citesc mult, mi-au placut multe carti dar sa zicem ca una care mi se pare mie de capatai este Secretul – Rhonda Byrnes
2.       Ti-ai dori sa ai vre-un talent special?
Nop , consider ca am multe talente dar nu mi-ar strica sa fiu mai curajoasa sa le folosesc.
3.       Daca ai putea da timpul inapoi, ai schimba ceva?
Nu viata mea a fost frumoasa si am invatat multe din experientele mele.
4.       Ai vre-un tatuaj? Daca nu ti-ar placea unul?
Nu am nici unul inca J
5.       Crezi in suflete pereche?
Nu cred in suflete pereche, cred in oameni care intre care exista o atractie si au multe lucruri in comun, puterea si inteligenta de a-si face viata impreuna frumoasa.
6.       Ce crezi este frumusetea?
Frumusetea ca si alte lucruri este un lucru pe car eil percepem fiecare diferit, in viziunea mea tot ce este diafan, forme
7.       Colectionezi vre-un obiect?
Imi plac cutiutele J dar incercs a nu strang prea multe, imi plac spatii personale aerisite.
8.       Ce defect uman te deranjeaza cel mai mult?
Minciuna, o miros de la o posta J
9.       Ai avut sau ai vreo porecla?
Irihoney, Irinel,Irinuca
10.Este o persoana spontana?
Depinde de imprejurare
11.Cum ai ajuns sa iti faci blog?
Urmaream foarte multe bloguri si canale Youtube si de cand ma stiu eu fac scrapbook-uri cu imagini din machiaje,moda si m-am gandit ca-i mai ok sa tin toate ideile mele intr-un jurnal online decat pe caiete pe care trebuie sa le arunc si asa nu folosesc nici hartie.

 
Care e cel mai purtat articol vestimentar din sifonierul tau ?
            blugii :)
Cartea preferata ?
 Secretul - Rhonda Byrnes
Ce planuri ai pentru anul 2013 ?
   sa acord mai multa atentie blogului,sa-mi deschid magazinasul cu hand made, sa ma plimb,etc...
Serialul preferat ?
Fringe
La ce facultate esti / vrei / ai fost ? Ce te-a facut sa iei aceasta decizie ?
Am terminat Facultatea de stiinte ale educatiei pt ca era singura din oraselul meu.As mai vrea sa fac Facultatea de Relatii internationale pt ca-mi trebuie pentru postul meu si multe cursuri in alte domenii
Spune 3 lucruri fara de care nu iesi din casa.
Antiperspirant,portofel,telefon
Ai un stil de viata sanatos ? Mananci sanatos ?
Cat mai sanatos posibil, nu pot sa ma las de ciocolata si ocazional coca-cola
Faci sport ? Cat de des ?
Pas alert cam o ora pe zi pana la munca,cand e frumos afara alerg ocazional dar intentionez sa fac constant.
Parfumul preferat ?
Alien Thierry Mugler
Spune un lucru pe care ti-l doresti de foarte mult timp dar nici acum nu ai reusit sa ti-l cumperi.
Nu am in general toto ce-mi doresc capat peste un timp, sa zicem ca poate ar fi casuta la curte dar sunt sigura ca este pe drum :)
Spune un defect si o calitate.
 Sunt incapatanata peste masura - sunt foarte organizata
 
 
Care este desertul tau preferat?
Crema de zahar ars :)
Fara de care obiect vestimentar nu ai putea trai?
Blugii
Cum te relaxezi dupa o zi obositoare?
O baie cu uleiuri esentiale
Esti dependenta de ceva? (tutun, cafea, ciocolata, shopping... sau altceva :)
dulciuri :)
Care era jucaria ta preferata in copilarie?
o masinuta beetle
Daca ai fi un personaj negativ dintr-un desen animat.. ce personaj ai fi? De ce?
Tom pentru ca imi plac la nebunie pisicile
Care e cea mai buna carte pe care ai citit-o?
Secretul - Rhond Byrne pentru ca vorbeste despre ceva adevarat
Care sunt magazinele tale online favorite? De ce?
iherb,elefant -au preturi bune si sunt profesionisti
Cum ar arata vacanta ta perfecta?
Un an sa vizitez toata Italia.
De ce te-ai hotarat sa iti faci blog?
Pentru ca urmaream foarte multe fete din state si am vrut si eu.
Ce iti doresti sa primesti de Valentine's Day?
Orice dar din suflet :)

Intrebarile mele
1.In ce domeniu esti angajata?
2.Care este hobby-ul tau(in afara de blog) caruia ii aloci cel mai mult timp?
3.Cum iti organizezi timpul liber?
4.Unde ai vrea sa mergi in vacanta anul acesta?
5.Daca ai primi acum 200 lei ce ti-ai cumpara?
6.Daca ai avea posibilitatea sa iti faci o afacere care ar fi aceea?
7.De care aspect al vietii tale esti foarte multumita in acest moment si de ce?
8.Ce flori iti plac?
9.Ce cadou ai vrea sa primesti in luna indragostitilor?
10.Ai animalut?Daca nu ce ti-ar placea sa ai?
11.Cum te-ai apucat de blogging?

Acum ar trebui sa nominalizez alte blogarite dar deja am vazut ca majoritatea fetelor l-au primit si ca sa nu le incarc si eu, le rog pe ele sa-l preia daca nu l-au primit si doresc sa-l faca.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...