Ce manacam conteaza sau cum voi deveni eu vegana

14:46 Irina 2 Comments

De ce mancare vie(or raw food)?:

Am descoperit acest mod de a manca cautand informatii pentru cineva apropiat mie care a fost operat de cancer la colon.Persoana in cauza a trecut pe o dieta ce consta doar in sucuri de legume si fructe in primele trei luni si se simte foarte bine. Eu am vizionat filme pe acest subiect, am citit cateva bloguri de la noi si din strainatate si am aflat foarte multe legat de acest subiect, informatie pe care inca o procesez.
Dar va recomand din suflet pentru inceput sa vedeti documentarul Food Matters, pentru ca mie el mi-a provocat acel de-click.

Ce inseamna o dieta cu hrana vie(raw food)?
Dieta cu hrana vie(raw food) consta in a consuma mancare neprocesata (doar pana la temp. 40 °C) si organica in procent mare sau total in dieta ta.
Alimentele care pot fii consumate sunt fructe crude, legume crude, nuci si seminte crude(inclusive seminte/cereale incoltite), care se consuma ca atare sau se transforma in diverse bunatati cum ar fi lapte de migdale sau de nuci, tot felul de paste, branza, iaurturi. Este de asemenea indicat sa folosim superalimente cum ar fi spirulina,maca, graul verde, etc. Adica tot felul de alimente crude, vii.



De ce sa excludem sau sa reducem mancarea gatita?:

Mancarea gatita poate contine toxine. Ele pot cauza boli cronice si alte probleme, care pot fi sau nu imblanzite cu medicamente(alte chimicale) cauzand la randul lor si mai multe probleme. Mancarea vie, neprocesata poate vindeca acele probleme. Mancarea vie contine bacterii si microorganisme care ajuta sistemul imunitar, digestia si influenteaza in bine flora intestinala. Hrana vie de asemenea are valori nutritive mult mai mari decat hrana procesata, poate ajuta in probleme fizice si psihologice(depresie, anxietate).
Multe persoane au adoptat acest stil de viata pt a slabi, pt a se vindeca(cancer,diabet), altii doar pentru a fi sanatosi si functioneaza chiar bine. Persoane publice care sunt raw vegan: Demi Moore, Olivia Sterr impreuna cu Andi Moisescu si copii, Woody Harleson, Andreea Raicu, etc.

Legat de aceasta dieta exista multe controverse, multa publicitate si multi oameni care au transformat-o intr-o afacere, dar eu sunt sigura ca fiecare poate hotari ce crede el ca este mai bine pentru el si sanatatea sa.
 
Eu inca ma documentez legat de acest subiect, dar sunt uimita de ce am vazut. Am inceput sa mananc cat mai multe verdeturi si salate si cat mai putina mancare gatita. In fiecare dimineata beau un pahar de apa cu putina lamaie si apoi un smoothie din fructe facut in robot.


De asemenea incerc sa consum cat mai putine dulciuri(aici nu prea imi iese :P) si carne deloc.Curand sper sa pot scapa si de lactate si apoi de oua. Nu mai mananc portii atat de mari si nici junk food pe cat posibil. Astept sa vina vremea buna sa fac cat mai multe plimbari pe jos, pana atunci fac exercitii acasa.

Luna aprilie planuiesc o aprovizionare cu ingrediente noi si revin cu retete de dulciuri si salate pentru cine este interesat.

Voi stiati despre aceasta dieta? Sunt curioasa daca a-ti incercat acest mod de viata sau daca v-ar tenta?

Pana la mai multe noutati pe acest subiect va pup,

Irihoney

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...