Povesti, vin si muzica buna

15:33 Irina 7 Comments

Intr-o zi ploiosa de primavara mi-am luat prietenul de mana la o plimbare prin oras. Era caldut afara, noi doi sub o umbrela si o bucata de Bucuresti plina de istorie. Am admirat cladiri vechi, ne-am dezmortit picioarele si am facut o oprire la o librarie draga mie pentru o lansare de carte.

Este vorba de cartea de bucate a autoarei Margaret Y. Potter, un savuros amestec de reÅ£ete culinare, sfaturi practice ÅŸi poveÅŸti de familie, despre care citisem o recenzie si am fost tare bucuroasa sa particip la lansarea oficiala.
Cand am citit fragmente din carte in fata ochilor mi-a revenit imaginea copilariei mele in casa bunicilor si a tuturor bunatatilor pe care mi le gatea bunica. La fel au simtit si invitatii care au spus cateva cuvinte despre carte. Ei au povestit cate ceva din copilaria lor si despre cum au gatit ei prima data pentru prieteni. Ne-am delectat cu muzica jazz interpretata pentru a ne incanta auzul de Irina, fata cu o voce senzationala.
                 Olivia Steer,Andreea Craciun (Andie’s Veggies), Brindusa Scheaua (Cooking with my soul) si Marius Tudosiei (Bacania Veche)
 
 
                                                   Irina Sarbu (voce) si Puiu Pascu (pian)

Am fost in extaz in aceea seara, cred ca am avut cel mai tamp zambet ever pe fata. De ce? Pentru ca am avut sansa sa o vad in carne si oase pe Olivia. O admiram de cate ori vedeam emisiunea "Doamne de poveste" si ii sorb povestirile de pe blogul sau de cate ori am timp. Recunosc ca eram curioasa si cum arata in realitate din prisma regimului de viata pe care il are si nu din alte motive.

A fost o seara de poveste cu oameni frumosi la suflet, cu vin si muzica buna savurate pe fundalul unor povesti de alta data.
In amintirea acestei dupa-amieze va urez o zi de vineri minunata si un weekend relaxant alauri de cei dragi.

Cu drag,

Irihoney

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...