Va invit la concurs dragele mele

19:48 Irina 10 Comments

Tales and handmade si Irihoney's Land va invita la un concurs pufos cu premii date din suflet pentru voi:

A-ti putea sa va intrebati de ce blogul acesta si celalalt, ei bine unul dintre premii este o bratara colorata realizata handmade de prietenul meu care le comercializeaza pe Breslo si celalalt blog(blog pe care gasiti si multe tutoriale).Vara aceasta o sa dau startul maniei bratarilor colorate(colourful stack) :)
Mai vedem buffer-ul de la Pronails, una din carticelele din campania vALLuntar(eu le-am citit si vreau sa le impart cu voi acum), trei oje in tendinte in sezonul SS 2013, o spuma de par Blanchettte B si monstre.
 
Concursul tine pana in data de 7 aprilie si iata cerintele:
 
- sa va abonati prin GFC la blogul Tales and handmade
- sa dati like paginilor FB Irihoney's Land si Tales and handmade
- sa-mi spuneti ce tutoriale DIY a-ti dori sa vedeti pe celalalt blog, eventual chiar a unor bijuterii din colectiile SS13 ale caselor de moda.
 
Imi rezerv dreptul la 5 zile dupa terminarea concursului pentru a alege castigatorul cu Random.org si a face un post pe aceasta tema.
 
Astept inscrierile voastre cu drag.
 
Cu drag,
 
Irihoney

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...