O intalnire intre fete (Keune,Pronails)

13:58 Irina 0 Comments

Saptamana trecuta am participat la o intalnire placuta intre fete, totul s-a petrecut la Clubul de Biliard din Centrul vechi. A fost o seara relaxanta in care am servit un ceai bun, reprezentantii Pronails si Keune care ne-au vorbit despre tendintele acestei primaveri in materie de unghii si par. Am ascultat un recital de vioara si am vorbit despre tratamente corporale cu Adelina Pestritu.
Reprezentanta Keune ne-a vorbit putin despre acst brand si inceputurile lui. Stiati ca Keune de la care vine numele brandului a fost un chimist care a inventat solutia de permanent? Eu nu stiam :)
 
Keune promoveaza in sezonul primavara-vara 2013 naturaletea,in bucle sau drept sau tunsorile bob. Acelasi principiu se aplica si culorii, fie intalniti culori naturale fie nuante puternice, blondul platinat revine cu accente curajoase de roz,mov sau verde.Este in trend bretonul care se intalneste ca forma in functie de forma fetei noastre, am urmarit un filmulet care explica pentru fiecare fizionomie in parte.


Pronails are o colectie impresionanta de culori frumoase pentru SS 2013 grupate pe tematici inspirate din colectiile marilor case de moda pentru o femeie moderna. Printre ele amintim de printuri vesele,inspiratie tribala,nuante nude mate si oja semipermanenta in culori neon.
Oja semipermanenta nu necesita pilierea unghiei pentru a afecta structura unghiei, rezista 14 zile fara ciobire si se aplica in 30 de minute iar nuantele sunt variate.
Am avut parte de surprize placute :), 8 fete au fost norocoase si au primit o manichiura semipermanenta realizata de profesionisti brandului Pronails iar toata lumea a primit un gel intaritor si un buffer cadou.


Adelina ne-a vorbit putin despre dieta care o urmeaza ea si despre noile tehnici de remodelare a anumitor parti ale corpului.eu nu am ascultat prea atent pentru ca nu m-a incanta tehnicile promovate de saloane si nici sa nu mananc dupa ora 18 asa ca am intretinut o conversatie placuta cu fetele.
In incheiere vreau sa spun ca a fost o seara reusita intre prietene, am aflat lucruri noi si tendinte pentru sezonul pe care il asteptam cu atata ardoare.

Ca tot am discutat despre cadouase pufoase, bufferul pronails si alte lucrusoare dragute vor servi drept un premiu pentru voi, dar despre asta intr-un post care urmeaza astazi.

Cu drag,

Irihoney

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...