Noutati Vichy - Normaderm Hyaluspot

23:16 Irina 5 Comments

Am gasit intr-una din diminetile acestei saptamani pe email un mesaj de la Vichy. Am fost invitata sa ridic dintr-o farmacie o monstra cu un produs nou Vichy Normaderm Hyaluspot.
Am fost la farmacie dupa serviciu, am intrat si am cerut monstra. Domnisoarele farmaciste dupa ce s-au prefacut ca nu stiu nimic despre acest subiect, cand le-am spus de email mi-au adus chiar trei monstre. Le-am luat curioasa sa vad cum se comporta.
Si cum eu nu cred in coincidente a doua zi dimineata am si utilizat monstra :). Participam la o sedinta importanta cu sefii germani si eu aveam un cos imens pe fata. Nu exista moment mai bun sa testez eficienta produsului. Mi-am curatat tenul, am aplicat produsul local masand bine si apoi crema cu SPF Paula's Choice. Umflatura s-a atenuat pana la ora 11 iar pana seara aproape trecuse si nici macar nu aplicasem de doua ori cum este recomandat.
 

CE SPUNE PRODUCATORUL:
Normaderm Hyaluspot este un produs testat sub control dermatologic, non-comedogenic, fără parabeni, fără silicon, cu Apă Termală Vichy - calmantă, fortifiantă, regenerantă. 
  • Acid Hialuronic 1%: utilizat pentru prima dată într-un tratament împotriva coșurilor, formează un film invizibil la suprafata pielii, care acoperă coșul și îl protejează de contaminarea bacteriană ca un pansament
  • Acid salicilic 1.5%+LHA 0.5%: purifică intens din interior pentru o mai rapidă eliminare a coșurilor.
  • În 2H, 99.9% din bacterii sunt eliminate*
  • În 48H coșul este eliminat fără urme**
*Marcaj prin imunofluorescentă, imagine microscopică, Laboratoarele Vichy **Test consumatori, 137 femei, Germania

O textură invizibilă, REVOLUTIONARĂ, cu efect de pansament. Protectia unui pansament, senzatia discretă a unei ,,a doua pieli”
  • Nu usucă pielea
  • Fără efect de luciu
  • Fără efect lipicios
  • Invizibil 
PAREREA MEA:
Am mers si mi-am cumparat tubuletul minune si il port in fiecare zi in geanta :) Asta spune totul.
 
E adevarat ca nu usuca pielea si nu ramane lipicioasa. Imi place foarte mult capacul metalic care iti da o senzatie racoritoare atunci cand il aplici.
Tot ce pot sa spun este ca sper sa-si mentina efectul acesta pe parcurs si sa fie micul meu secret care sa ma ajute sa ma simt bine in pielea mea.
 
Am inclus o monstra in premiul de la concursul activ, sper castigatoarea sa incerce produsul si sa fie la fel de multumita de el.
 
Voi a-ti incercat deja produsul? Va incanta acest produs?
 
Cu drag,
 
Irihoney
 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...