Rimmel Match Perfection review

11:54 Irina 3 Comments

 Astazi vreau sa va spun cateva cuvinte despre marea mea iubire din aceasta vara - Rimmel Match Perfection. L-am cumparat acum ceva timp si am asteptat sa-mi fac o parere pana sa va povestesc si voua despre el.

Ce spune producatorul:
Primul fond de ten de la Rimmel care se adapteaza culorii si texturii tenului.Formula sa se intinde si absoarbe usor si acopera imperfectiunile tenului intr-o secunda.Beneficiaza de tehnologia inovatoare SMART-TONE-ultima generatie in skin matching.Contine particule de safir pentru un efect anti tern si un complex de substante care oxigeneaza pielea si permit porilor sa respire.SPF 15

Parerea mea:
  •  Eu am ales nuanta Soft Beige 200 care se potriveste perfect tenului meu.
  •  Are o formula foarte fluida si se intinde foarte bine pe fata.
  • Are o acoperire medie spre mica dar daca aplici mai multe straturi tot arata foarte bine, natural.
  • Ambalajul este practic, rezistent(eu l-am scapat deja :P), pompita este foarte buna.
  • Miroase foarte bine, fresh.
  • Are SPF 15 :) ( asta nu inseamna ca trebuie folosit fara crema de protectie !)
  • Este destul de uleios, nu-l recomand pentru tenul gras.Vara va trebui sa pun un pic de pudra in zona T.
  • Dupa ce il aplic tenul meu arata uniform, stralucitor si sanatos.
  • Este cotat pe Makeupalley cu 3.4 din 5 deci este undeva la mijloc avand in vedere ca are un pret mai mult decat decent 30-35 lei.
  • Eu sunt foarte multumita de acest fond de ten.
 Nu il voi mai cumpara doar din motivul ca pe lista mea urmatorul este Nearly Naked si pudra de la Physician's Formula Mineral Wear.

Inainte de aplicare
 
Dupa aplicare

Atentie eu am aplicat un strat foarte fin pentru ca vreau doar sa-mi uniformizez tenul. Cand am avut nevoie de mai multa acoperire am aplicat mai multe straturi si a acoperit orice imperfectiune. O sa incerc sa adaug si o poza cu mai multe straturi.

Voi l-ati incercat?Ce parere aveti?


Cu drag,
Irihoney

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...