Achizitonate recent

13:50 Irina 6 Comments

Initial am vrut sa testez L'Oreal apa micelara si gelul de curatare dar apoi m-am gandit bine si chiar nu am vrut sa ma arunc sa cumpar impulsiv orice apare pe piata si i se face reclama. Am verificat si lista de ingrediente si pana la urma m-am hotarat la cele doua.
Gelul Gerovital l-am mai avut si se comporta foarte bine, nu usuca , nu contine SLS, este antimicrobial.
Demachiantul este prima data cand il cumpar, l-am si incercat aseara imediat. Eu il folosesc pe toate fata si mi se pare ca isi face treaba foarte bine, sper sa fie parerea finala.



Placa de par Remington S9500 am achizitionat-o pentru ca am parul nevopsit si este foarte rebel, asa ca il voi indrepta din cand in cand. Pana acum imi aranjam parul cu peria cu ioni de la Philips care se descurca foarte bine cu parul vopsit, insa acum  nu mai face fata.
Am incercat placa aseara si pot spune ca este geniala :) dar mai multe va voi povesti intr-un review.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...