Ana Morodan's Book Club

17:06 Irina 0 Comments

Ana, pentru ca este o super woman, s-a gandit sa organizeze si un club de carte. Dupa cum afirma si ea este "just that fashionista who does it all – reading included" si tocmai de aceea eu personal o iubesc (cross my heart) si o respect pentru ceea ce face.
Dat fiind faptul ca ii citesc blogul inca de la inceputuri nu puteam sa lipsesc de la acest book club.

Acesta s-a tinut la CASARA, un locusor de poveste, va indemn sa-i treceti pragul daca va plimbati pe Dorobanti in vreo dupa-amiaza insorita. Pe mine m-a cucerit locul dar si zana care are grija de el. Darling aveai o fusta superba in aceea vineri.
 Ana draguta, daca nu o placeam atat jur ca-i smulgeam colierul si fugeam cu el :)
toata trupa de soc :)
Bunatati cu care ne-a rasfatat Ana alaturi de ceai bun si aromat :)

Eu m-am simtit tare bine, astept cu nerabdare urmatorul episod, a fost tare cozy la CASARA, am discutat deschis despre carte si nu numai :), am cunoscut-o si pe asistenta Anei, Raluca Muresan careia ii citeam blogul. Ana est o fata "to die for" ....dar atat cu siropul....

Nu puteam totusi sa nu spun cateva cuvinte, m-am simtit asa de bine ca mi-a trecut durerea de masea ce m-a chinuit toata saptamana.

XOXO



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...