Comanda ELF

15:14 Irina 7 Comments

Luna aceasta ELF a avut multe reduceri si fiindca pana acum nu am avut nici un produs de la ei, am profitat si am cumparat cate ceva.
O pensula pentru blush, un blush terracota, un fard, un ruj si un rimel de gene/sprancene. Le-am incercat pe toate imediat ce le-am deschis.
Blush-ul, nuanta Passion Pink nu m-a impresionat deloc, pot spune la prima incercare ca cel de la Golden Rose este mult mai bun.
Nici fardul duo Mocha Swirl nu m-a impresionat mai deloc, dar ,ca si in cazul pudrei, le voi mai incerca o data cand voi fi machiata cum trebuie.
Rujul, nuanta Charming, a fost mai inchis decat aparea in poza de pe site, in rest este genial, cremos dar...s-a rupt la prima incercare. La pretul lui totusi merita folosit.
Nuanta in lumina naturala.
Mascar entru gene/sprancene o voi folosi doar pentru sprancene, le am destul de negre, am nevoie doar de fixare, si rimelul isi face treaba.

Voi ati incercat produsele lor? In ce imi recomandati sa investesc de la ei?

XOXO

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...