My weekend in pictures

11:48 Irina 11 Comments

Am profitat de acest weekend ,cu vreme frumoasa, pentru a ma relaxa si a rezolva unele treburi.
Am dat o tura pe la Make-up Fest, m-am uitat rapid si am fugit. Am tot citit articole si am participat online la niste cursuri ,organizate de un colegiu din America, despre consumerism si m-am cam speriat de cat adevar spuneau acele statistici si cifre. Am in dulapioarele mele tot ce-mi trebuie, nu a fost necesar sa arunc banii aiurea. M-am bucurat insa ca am vazut in realitate toate pensulele Real Techniques, m-am hotarat pe care as vrea sa o cumpar de pe iHerb in urmatoarea comanda.
Am mers apoi sa vizitez noul magazin HM din Centrul vechi. Mi-am luat un set de inele, imi doream de mult unele. Plus un buretel pentru coc. Tot din zona mi-am luat o coronita elastica cu care sa-mi fac o coafura usoara cand am zile "bad hair" :)
 

Ne-am oprit si am luat masa la restaurantul Sinbad , cu specific libanez, vi-l recomand. Noi am incercat humous-ul, tabouleh-ul, kebab-ul si vita in sos de rodii, lipiile au fost aburinzi si limonada delicioasa.
Asteptand sa-mi fie spalata masina, am gasit o oferta de nerefuzat :)

Din Carrefour nu plec niciodata pana nu imi cumpar ceva si pentru sufletelul meu :P
 

Duminica am gatit placinta de mere:

Si am impletit lucrusoare frumoase:

 Voi cum v-ati petrecut sfarsitul de saptamana? Mi se pare mie sau anul acesta a trecut asa repede :(

Pana data viitoare, pupici si imbratisari.

Irina


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...