Cateva ganduri despre evenimentul organizat de Mirela Niculai

20:42 Irina 6 Comments

Despre intalnirea organizata de Mirela Niculai stiati deoarece a fost anuntata pe mai multe bloguri. De cand am vazut anuntul mi-am dorit cu ardoare sa merg deoarece vruiam sa mai cunosc, in persoana, cateva blogarite si pe Mirela.
Mi-am dorit atat de mult incat intr-una din zile am fost contactata de Stella care m-a invitat, deoarece o fata extrasa de ea nu putea merge. Apoi am gasit un email de la Adina in care ma anunta ca am castigat invitatie. Asa intamplare nu am mai patit :), dar deoarece sunt un om de cuvant si ii promisasem Stellei, mi-am cerut scuze Adinei si am anuntat-o de cele intamplate. Sambata ne-am intalnit toate intr-o atmosfera idilica, la cocheta ceainarie PrioriTea.
 Bunatati de la Heidi si PrioriTea, foto Silviu Socea

Deoarece totul se intampla cu un motiv, Adina a adus-o pe Maria - Blogul Pandorei. Asa mult m-am bucurat :) M-am pisicit cu Adina, Maria, Ruxandra,Stella si Georgia (la tenul caruia m-am holbat, recunosc:P, vreo 10-15 minute penru a observa efectele cremelor PC).
 Se citeste incantarea pe fata mea :) - foto Silviu Socea
  Cu Stella, eu vesnic un zambet :) - foto Silviu Socea
Pe Mirela ,desi nu o cunosteam in persoana, am indragit-o pe loc deoarece este exact firea mea cu un zambet larg, permanent pe buze si frumusica foc :) A avut niste pantofi care, desi este o draguta, nu as fi ezitat sa ii fur daca puteam :P, totul pana la pantofi :P.
La intalnire s-au abordat trei subiecte foarte interesante:
  • Tamina , fiica lui doamnei Neli Pfeiffer ne-a vorbit despre salonul mamei sale Apiestetic si despre beneficiile produselor apicole asupra tenului. A fost un subiect foarte interesant avand in vedere ca eu sunt fan produse naturale. La salon fiecare clienta are parte de tratament personalizat in functie de tenul si problemele fiecaruia. Produsele folosite sunt pe baza de polen, miere, laptisor de matca,etc. Dupa cum stiti dintr-un post trecut, eu chiar am fost fericita castigatoare a abonamentului cadou si voi face la salon trei tratamente. Va imaginati ca o sa revin cu multe amanunte.
  • Doamna doctor Silvia Stanculescu-Vasalos - Metamorphosis Center ne-a vorbit despre operatiile estetice. Au fost multe intrebari si ni s-a raspuns profesionist si mucalit. Mi-a lasat impresia unei adevarate profesioniste.
  • Mirela Niculai ne-a povestit despre pigmentarea cosmetica, adica machiajul semipermanent. Ea il efectueaza numai cu pigmenti bio. Acest machiaj in functie de pielea fiecaruia poate dura 1 an chiar 2. Este ca un tatuaj, nu foarte dureros. Am avut ocazia sa vedem la Dana sprancene realizate de Mirela si pot spune ca erau foarte reusite si finute.
La sfarsit am primit cate un goodie bag, produse pe care vi le-am aratat intr-un post anterior. Aceasta surpriza si evenimentul in sine nu ar fi fost posibile fara ajutorul sponsorilor: Ceainaria Prioritea, Apiestetic, Make-up Magazine, Stage Line, La Roche-Posay, Max Factor, Salon Plazan, Cosmetic Plant, Complex Apicol Veceslav-Harnaj, Deja Vu Sapunuri Naturale, Beauty in the bottle, Heidi, Magazin Dacic Cool.

Regretul meu este ca nu am facut cunostiinta cu toate fetele, dar am incercat sa fiu rezonabila :P.Vor mai exista ocazii, sunt sigura de asta :).
Sper ca va placut articolul despre intalnirea organizata de Mirela Niculai.

O seara buna va doresc,

XOXO

Irina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...