Inspiratie de Mos Nicolae - 1st part

17:13 Irina 4 Comments

A inceput luna Decembrie, luna cadourilor. Fiindca imi place sa fac listute si sa calculez totul dinainte, mi-am pregatit bugetul pentru Mos Nicolae si am studiat ofertele pentru cadouri si preturile lor. Imi place la nebunie sa-i surprind pe cei dragi cu cate o atentie :).
Cadoul de Mos Nicolae trebuie sa incapa in ghetute, deci nu trebuie sa fie ceva masiv sau costisitor. Mie imi place sa-l impachetez frumos, sa aiba ceva dulce, cateva clementine si o atentie mica care sa se incadrez undeva intre 30-50 lei.
Iata cateva sugestii si pretul lor:
Crema de maini The Body Shop cu aromele festive de sarbatori vanilie, cranberry si scortisoara - 25 lei
Buretei de baie rosii sau albi - 11 lei
Lufa sub forma de ren, om de zapada sau ginger bread man - 25 lei
Pila de unghii cu desen festiv -13 lei
Trusa de unghii - 44 lei
Sapun in forma de inimioara cu arome festive - 17 lei
Gel de dus cu arome festive - 33 lei
Balsam de buze cu arome festive sub forma de bila - 30 lei

Fie ca alegeti un accesoriu sau un produs pentru rasfatul simturilor pentru persoana iubita nu aveti cum sa dati gres cu aceste minunatii, cateva clementine si o ciocolatica :)
Zilele ce urmeaza o sa revin cu alte bunatati de pus in cizmulitele celor dragi :P

Voi ce v-ati gandit sa puneti in cizmultele lor?  Voi ce sperati sa va aduca Mos Nicolae?

Kisses,

Irina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...