My life in pictures

15:28 Irina 7 Comments

Acum ceva timp am castigat aceasta superba Sephora Smokey eye palette la unul din concursurile de pe blogul Stellei .
 
O surpriza placuta intr-o lazy day a venit si din partea Dove Romania. Pana acum am folosit antiperspirantul si imi place la nebunie.
 
Iubeam caciulitele de mult, inca imi place sa fiu copil, anul acesta insa este cireasa de pe tort deoarece caciulile cu urechi sunt in trend.
 Si o alta caciula alba, cu mot pufos :) 

Luna asta am devorat kilograme intregi de clementine si ciocolata in editie limita Milka sub forma de braduti.
 
 Mereu sunt adepta unui regim sanatos si aceste seminte si fulgi merg in iaurt, fierte cu lapte si fructe uscate...yummyyyyy :)

Iar astazi in prima zi a lunii decembrie, rabdarea m-a parasit si am inceput sa impodobesc bradul, in tihna savurand o cana de cioco calda si marshmallows :)
Voi ce a-ti facut in ultima perioada?

Kisses,

Irina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...