Instalife 2014

11:36 Irina 3 Comments

Saptamana trecuta am purtat 2 nuante pe unghii si putin sclipici la fiecare manichiura. Imi place asa mult acest model de manichiura.

    Goodies de la The Body Shop :) De cand imi doream un ruj rosu in aceasta nuanta. Acesta este un ruj foarte cremos, tocmai bun.

Daca tot sunt reduceri peste tot, eu am profitat pentru a-mi achizitiona echipament pentru sala. Marca TEX by Carrefour are lucrusoare frumoase, 100 % bumbac si preturi prea bune :) Ramane sa primesc niste snickers de la Nike si am pachetul complet :)

Sportul este prima si cea mai importanta rezolutie pe acest an si cum imi doresc sa incep anul bine :) m-am ocupat de ea.

Voi ce ati facut saptamana ce a trecut?

Cu drag,

Irihoney

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...