Chestionare auto online

22:11 Irina 2 Comments

   Dupa cum deja stiti eu sunt genul care isi face traseaza cateva dorinte la fiecare inceput de an. Cea mai arzatoare dorinta a mea, in adolescenta era sa-mi iau permisul de conducere, fara sa banuiesc ce surprize si schimbari mi-a pregatit acel an.
    Am asteptat cumintica sa se faca vremea frumoasa si m-am inscris la o scoala de soferi din Slatina, oraselul meu natal. Nici nu am apucat sa fac cateva ore de soferie, daramite sa lamuresc legislatia rutiera, ca m-am mutat in cateva zile la Bucuresti, definitiv, in doar cateva zile. Totusi la permis nu aveam de gand sa renunt, asa ca am convenit cu instructorul, ca eu sa invat foarte bine legislatia iar in weekend, cand mergeam la Slatina, sa facem cat mai multe ore de soferie. Bun plan, bine gandit, dar cum avea cineva ca mine, care nu stie nimic de masini, sa invete legislatia singura. Sa mentionam ca eram studenta, aveam job full time si pierdeam foarte mult timp cu drumurile prin Bucuresti.
   Intimidata de grosimea cartii de legislatie,dar cu multa ambitie, m-am apucat de invatat. Am citit, doar o data, cartea si am ajuns la concluzia ca trebuie sa adopt o alta tehnica de invatat daca vreau permis in acel an. Cum tot timpul meu liber il petreceam la calculator, am observat reclame la chestionare auto online. O idee s-a infiripat in gandul meu si am intrat pe un site. A fost atat de usor sa invat, puteam vedea daca am raspuns corect, mi se arata ce puntaj am facut, laptopul il luam peste tot cu mine si fiecare clipa libera mi-a permis sa fac toate chestionarele de 5 ori, cred.
 
 
   Dupa ce am terminat orele de soferie, va pot spune ca am luat punctaj maxim la sala J))) si am avut multe emotii la traseu. Examenul l-am trecut cu brio si sunt soferita de ceva ani, fara evenimente la activ si o spun cu mandrie.
O data la ceva timp inca mai fac chestionare auto online pentru a-mi reaminti legislatia sau a verifica daca am inteles noile reglementari.
 
Voi ati incercat chestionarele auto online? V-au ajutat cand ati invatat pentru permis? Va incanta acest mod de a invata?

 
Cu drag,
Irihoney

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...