Cumparaturi online la preturi decente

21:07 Irina 0 Comments

Dragele mele astazi vreau sa va povestesc de unde imi cumpar eu haine online, pe langa Miniprix si ASOS bineinteles. Avand multa reclama in spate si lucrand cu blogeri si youtuberi, magazinele de tip wholesale au castigat tot mai mult teren. Dar pe cat de repede castiga teren tot asa de repede le cresc si preturile. Avand in vedere acest aspect eu am incercat sa caut site-uri cu marfa asemanatoare dar preturi decente. Si mereu ma reorientez avand in vedere acest aspect.
Momentan sunt foarte multumita de magazinul online Koees.com. Acest magazin are haine pentru femei de tip wholesale foarte dragute si inspirate iar preturile sunt decente. Poti gasi cateva sute de articole frumoase sub 70 lei. Multe din hainute au preturile reduse. Eu deja am un wishlist gigantic mai ales cu lucrusoare inflorate pentru aceasta primavara. Ma bate gandul sa ma afiliez daca se poate.
 

Contul la acest magazin se face normal si destul de rapid, are mai multe modalitati de plata. Transportul se plateste. Eu la prima rochita( 61 lei) comandata am platit aprox. 4 dolari, la urmatoarea comanda - continea o rochita si 2 camasi(147 lei) am platit aprox. 7 dolari. Cand adaugati produsele in cos puteti face o simulare pentru a vedea pretul pentru comanda. Comanda ajunge la posta de cartier in aproximativ o luna, ca si comenziile ebay. 
Calitatea produselor este buna, puteti gasi o ata sau un nasturel mai slabit dar nu defecte. Daca va tenteaza ceva sa fiti atente la tabelul cu marimi, unele dintre produse sunt marime unica si au scrise masurile. Materialele sunt calitative. Acest site livreaza si angro la alte magazine online, daca va intereseaza in caz ca aveti un business in acest domeniu.
Magazinul are , din pacate, doar haine (paltoane, rochii, rochii de vară, tricouri, cămăși, pantaloni) nu si incaltaminte sau genti. Categoria mea preferata este New arrivals J.
Nu vreau sa va plictisesc cu prea multe detalii, daca aveti intrebari imi puteti scrie. O sa va tentez pe viitor cu wishlist-uri si comenzi dragute.
Ce parere aveti despre lucrusoare? Voi aveti experienta in comenzi online pe site-urile asiatice?
 
Cu drag,
 
Irihoney
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...