Les Cosmetiques by Carrefour

17:18 Irina 1 Comments

Vremea rea pare ca nu se mai termina anul acesta, zapada, ploaie, vant, ceata. Tenul nostru si pielea sunt expuse destul de mult, dar si starea noastra generala are de suferit in lipsa indelungata a soarelui.
In aceasta perioada Carrefour a lansat o marca proprie de cosmetice in Romania. Se numeste Les Cosmetiques si are produse pentru par, ten si corp impartite in trei game: Hydra Science (îngrijirea feței), Kera Science Professional (îngrijirea părului) și Nectar of Nature (îngrijirea corpului).


Eu am cercetat catalogul online in cautarea unor produse care sa-mi resusciteze simturile si sa ma poarte cu un pas mai aproape de primavara. Oferta este variata, preturile sunt intre 6-25 lei, ambalajul difera la fiecare gama, dar toate au un design simplist si reusit.
Eu am reusit sa fac o selectie de produse care sa ma poarte cu gandul numai la lucruri minunate si in acelasi timp sa imi ajute pielea si parul.
 
      Gama Hydra Science imi ingrijeste tenul si il hidrateaza si imi poarta simturile departe :)
 
 Laptele de corp cu mango Nectar of Nature imi hidrateaza pielea uscata din cauza frigului si mirosul sau exotic imi ameteste simturile.

Deodorantul de violete Nectar of Nature ma protejeaza toata ziua si ma face sa cred ca primavara este la un pas de noi.
 
Samponul de trandafir si smochine Nectar of Nature imi revitalizeaza culoarea parului meu si ma poarta cu gandul la o gradina de vara.
 
Balsamul Kera Science Professional imi ajuta parul fragil si varfurile uscate si are ambalajul roz ca o bomboana mare :) ceea ce ma binedispune.

Ce parere aveti,va incumentati sa incercati si sa vedeti unde va poarta imaginatia?

Cu drag,

Violeta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...