Parfumurile mele

19:52 Irina 2 Comments

  Parfumul reprezinta un important accesoriu pentru mine. Consider ca este un accesoriu mai pretios decat o haina scumpa si da elegenta oricarei femei. Parfumul nu este un moft pentru ca nu afiseaza in mod explicit averea, ci poate fi o opera de arta pe care o porti aproape intim pe parcursul unei zile. Un miros de calitate da incredere permanenta celui care il poarta. Un parfum de calitate este o semnatura inconfundabila, care nu te lasa indiferent si care ramane in memoria celor din jur ca o amprenta. Fiecare femeie are un anumit caracter si temperament, ceea ce joaca un rol important in alegerea parfumului potrivit.
Eu am incercat , multe parfumuri dar nu il gasisem pe “the one “ pana cum 3-4 ani. De atunci nu lipseste din colectia mea. Este vorba despre Alien by Thierry Mugler.
                                 
 
Acest parfum are la baza ambra, completata la mijloc de note lemnoase, topul fiind iasomia. Apa de toaleta avand adaugate flori albe si arome citrice in notele de top. Sticla este misterioasa, in forma piatra de ametist. Un parfum misterios, e care eu il percep usor si care ma reprezinta total.
  In afara de acest parfum mai sunt indragostita de Ange ou Demon by Givenchy, un parfum senzual plin de contraste cu cu o sticla creata de Serge Mansau in ideea unui strop de cristal ce ascunde multe interpretari. Enigamaticul parfum Ange ou Demon are nuantele unui buchet floral oriental de crini dulci, orhidee Maxillaria, ylang-ylang, vanilie si patchouli imbratisat de miresme usoare din lemn de stejar, palissander si boabe Tonka.
  Urmatorul pe lista mea este Samsara by Guerlain, el amesteca aromele  lemnului de santal cu iasomia ca si Alien, imbiate in esente de santal extrase din regiunea  Mysore, din India. Sticla de un rosu pasional, paspolat discret cu auriu,  a fost inspirat de statueta unei dansatoare khmere, expusă in Muzeul Guimet.
 


 
Pe aceiasi pozitie cu Samsara este Poeme by Lancome este un parfum floral-oriental, cald, senzual si plin de personalitate. Notele rafinate ale compozitiei se dezvaluie alternativ,  imbinand acordurile orientale, de tuberoza si iasomie cu notele calde de mosc, ambra si vanilie, care ii ofera o baza balsamica. Poeme este cea mai sensibila poezie, aroma florala, densa si rafinata oferindu-mi o aura speciala, plina de senzualitate.
  Iar pe sfarsit pentru ca v-am povestit de parfumurile mele preferate, vreau sa va dezvalui si de unde le achizitionez si sunt foarte multumita, de pe Aoro.ro. La fiecare colet pe care l-am comandat  am primit monstre, foarte utile pentru a testa ceva ce te intereseaza pe viitor. Parfumurile sunt originale si au un pret decent. Coletul a ajuns destul de repede. Plata am efectuat-o online sau la primirea coletului ,de cele mai multe ori si totul a decurs normal.
 
  Voi ati achizitionat vreodata ceva de pe Aoro? Cum vi s-a parut intreaga experienta? Dar produsul?
 
Cu drag,


 Irina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...