Made in Romania

22:00 Irina 2 Comments

   Exista o tendinta la nivel mondial de a promova si adopta produsele si serviciile “home-made”. Si noi romanii am initiat diverse campanii in care sa promovam sustinerea producatoriilor si produselor romanesti. Eu, produsele fabricate în România, le-am ales intodeauna cu drag, pentru că prefer să susţin economia românească. De ce sa sustin calitatea proasta "Made in China", de ce sa aiba ei o crestere salariala de 15% pe an deoarece consumatorul cumpara produse facute in China de marii colosi, de ce sa nu ne fie noua bine in Romania.
    Preponderent recunosc ca m-am orientat spre cosmetice si incaltaminte de piele, dar cum una din pasiunile mele este handmade-ul am descoperit ca pot gasi materialele necesare la producatorii romani. Tricouri din bumbac, ata, materiale, accesorii. Aceiasi producatori romani care lucreaza pentru casele de moda din strainatate si pentru firme precum ASOS, Atmosphere, Dorothy Perkins, etc.
  Si parca stelele s-au aliniat pentru comoditatea mea astfel ca i-am gasit cu oferte intr-un singur loc pe producatorii romanasi, pe site-ul AfaceriTextile.ro – portalul de afaceri pentru industria usoara. Acest portal a venit in ajutorul producatoriilor romani de haine, confectii si tricotaje oferind suport tehnic, o interfata prietenoasa si un loc unde isi pot inscrie afacerea avand numai de castigat, un website pentru firma, o tableta la abonamentul de 1 an, publicitate prin bannere si un loc unde isi pot intalni viitorii clienti. Astfel acest portal devine intermediarul intre producator si clientul final, acoperind toate aspectele vanzare,cumparare, export, import, logistica.
Oameni buni din tara noastra romaneasca, decat sa umpleti la refuz parcarea Dragonului Rosu si sa forfoti ,ca furniciile, negociind cu cate un chinez la colt de stand, eu va indemn sa folositi acest portal. Luati legatura cu romani de-ai vostrii, negociati, ajutati-va, ajungeti la un compromis. Astfel clientii vor veni la voi pentru calitate si vor lasa deoparte mall-urile , ii veti ajuta pe fratii vostri sa produca mai mult pentru Romania si sa nu se mai vanda atat de ieftin strainilor.
  Eu sustin producatorii romani si implicit portalul AfaceriTextile.ro care ajuta la promovarea industriei usoare romanesti.
 
Daca ati gasi in magazine haine produse in Romania de calitate, le-ati cumpara in detrimentul celor din mall?

Cu drag,

Irihoney

* acest articol este scris pentru campania Blogawards



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...