Spring shopping

20:24 Irina 0 Comments

Buna fetelor :),

Dupa mult timp in care nu am mai scris nimic, o privire pe blogurile dragi m-a facut sa scriu. Si despre ce as putea sa scriu decat o postare care mie imi place nespus.
Deci sa incepem :)
De ceva timp am vazut noua gama Gerovital in Carrefour si cum trebuia sa imi schimb BB cream-ul am zis sa ii dau o sansa.
Mergand sa vad daca gasesc gelul de dus Balea cu rodie si smochine nu am putut sa plec doar cu un produs :P


Georgia m-a facut sa incerc deodorantul Old Spice si sunt foarte incantata de el.
De la Flormar mi-am luat un buretel si 3 oje dragute.
Borsetuta de cosmetice este de la  H&M si este dintr-un silicon moale si se curata usor.
Am gasit promotie pentru Bioderma - 2 bucati(fiecare 100ml) la 70 lei.

O doamna ne aduce la munca produse de la diverse firme la preturi decente, am luat un eye liner, un gloss Astor si 3 creioane Bourjois la doar 15 lei bucata.

Pentru primavara am gasit tenesi H&M la 30 lei si niste pantofiori frumosi Zara.

Tot de la H&M mi-am luat cateva pulovare colorate si esarfa cu model clasic.

In sezonul reducerilor am gasit la Stradivarius fusta cu flori la doar 40 lei si pe cea imitatie de piele.

Camasa este tot de la Stradivarius redusa semnificativ, iar blugii Zara au fost singurii care ma avantajeaza dintr-o sumedenie de blugi probati.

Voi cu ce v-ati rasfatat in aceasta primavara ?


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...