Deodorante eficiente

22:23 Irina 2 Comments


Suntem in plina vara si temperaturile au crescut prea mult pentru gustul meu, desi cand eram mai mica si mai slabuta nu parea sa ma deranjeze acest aspect :) Este foarte important pentru igiena proprie si respectul fata de ceilalti pe asa calduri sa folosesti un deodorant cat mai bun. Mie intotdeauna mi-a placut sa incerc tot felul de variante de deodorant in functie de anotimp si de bugetul care il am la dispozitie pentru ca elimin destul de multe toxine si vreau sa fiu cat mai fresh posibil. Mai jos o sa fac o insiruire de deodorante pe care le-am incercat si rezultatele pe care le-au avut pentru mine.

Deodorantele Dove in forma de spray si roll-on. Sprayul e destul de eficient pentru mine daca-l aplic o data la 3-4 ore, este mult mai bun ca cel de la Rexona pe care l-am avut, imi place ca nu lasa pete precum deodorantul stick, primeste de la mine nota 9 din 10.

Roll-on de la Dove il am spre folosinta momentan si desi la inceput am fost tare incantata de el, acum nu il mai apreciez atat de mult.Nu lasa pete dar in 2-3 ore se simte nevoia de reimprospatare urgenta daca ma intelegeti ce vreau sa spun. Ii dau nota 8, e bunicel pentru un roll-on.
Deodorantul Bourjois l-am achizitionat doar pentru ca am citit ca nu contine aluminiu, nu ma incantat deloc mirosul lui, nu are acel miros de citrice acrisor ci este dulce. Nu este eficient pentru mine. Are nota 6 din punctul meu de vedere. 

Roll-on Alverde cu calendula bio. Lasa o urma alba,care se ia destul de greu de pe piele. Pentru mine nu tine deloc, ii dau nota de 4.

Spray Rexona, nu lasa pelicula alba, dar nici nu tine prea mult efectul. Are o nota de 7 din punctul meu de vedere.

Deodorantul Garnier este cel mai eficient dintre toate cele pe care le-am incercat, dar nu indeplineste toate conditiile pentru a fi un deodorant perfect. Nota este 9, este pe acelasi loc cu Dove spray.
Trebuie sa incerc neaparat si piatra de alaun.Sunt tare curioasa ce efect are.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...