Birthday girl, summer, relaxation

22:00 Irina 2 Comments

Buna dragelor,

Iata ca a sosit luna iulie si cu aceasta vremea calda si frumoasa si bineinteles ziua mea :) Profitand de ocazie mi-am facut diverse cadouri. Am inceput inca din iunie cu iHerb.
Cateodata pun atat de multe produse in cos si sunt atat de dezamagita ca nu pot adauga decat cateva datorita greutatii.

Pe 1 iulie a fost ziua mea, mi-am sarbatorit-o cu prajiturele, am mers la film si am facut putin shopping. Am primit flori de la sef si de la colege si mi-am cumparat un telefon mai dragut, asa cum imi doream.

La magazinul meu preferat, aproape de casa, am gasit o bluzita perfecta, asa cum sunt cele din board-urile mele de pe Pinterest.

Reducerile de la H&M au inceput, asa ca mi-am luat si eu o palarie pentru zilele insorite.

Tot la plimbare fiind am intrat in Flormar si mi-am luat o oja roz bonbon si un lac care matifiaza orice oja.

Fiind racusor :) am profitat de zilele toride vizitand piscina des :P

Iar in zilele cand am avut treaba, am terminat ziua cu un tur de Herastrau :)

Saptamana voastra cum a fost?

Cu drag,
Irihoney

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...