Voucher mani-pedi si tuns-spalat-aranjat

16:15 Irina 0 Comments

Frunzaream intr-o zi siteurile cu vouchere de reducere si am gasit o oferta acceptabila pe care am cumparat-o.Toate cele din titlu erau oferite de Pink Style, localizat in sectorul 6 undeva pe Iuliu Maniu pe langa statia de metrou Gorjului.
Salonul era intr-un apartament de bloc.Cand am intrat m-a intampinat una din fete care mi-a luat voucherul si m-a poftit in salon.Prima data am fost spalata, tunsa si aranjata.Mi-a placut de tipa care s-a ocupat de mine, a inteles exact ce vruiam, respectiv tuns varfuri fara filat la unghi prea mare si aranjat simplu din perie.Cred ca o sa ma mai duc pentru varfuri tot la ea.La mani-pedi a fost ok, la maini nu prea am fost multumita dar e si greseala mea ca nu am specificat ce vreau, mi-a taiat prea mult si prea din carne pielitele si colturile la unghii.La picioare in schimb am specificat ca vreau doar curatate unghiutele si daca e cazul ajustate pielitele si a fost mult mai ok.

La cat am platit eu m-am declarat mulumita mai ales pentru tunsoare si am fost happy ca m-am lasat rasfata de alte manute decat ale mele :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...