Tag: Primele mele cosmetice

19:51 Irina 4 Comments

Astazi m-am hotarat sa scriu despre un tag pe care l-am citit la Aurora , la Alina care in gluma a zis ca taguieste tot blogroll-ul :) si la Diana. M-au napadit amintirile, cat eram de nestiutoare si cat ma bucuram de tot ce invatam nou.
De mica ma jucam cu rochia de mireasa a mamei sau cu sora mea si verisoara mea "De-a prezentarea de moda" unde bineinteles ca imbracam toate rochiile mamei. Plus ca unde pui ca aveam o intreaga colectie de modele desenate dupa surprizele de la guma de mestecat Cindy.
Ca orice fata, desi eram mai baietoasa, am inceput sa acord atentie cosmeticelor.
Primul lucru pe care am inceput sa-l folosesc a fost crema Norvea, pe vremea aceea era apreciata si mirosea foarte frumos.

Am facut o pasiune pentru manichiura inca de mica, o vedeam pe matusa mea si prietena ei care aveau niste unghii mari, alb metalizat si carmin aplicat pentru pielite :)
Am incercat sa imi fac manichiura singura, nu am facut decat sa stric vreo 2 forfecute.Cum nu am reusit cu ele, ceva timp mi-am taiat pielitele cu lama, mai apoi cu unghiera.
Prima mea oja a fost un lac incolor de la Ruby Rose, apoi am avut celebra oja alb metalizat.
Prin clasa a 8-a am inceput sa folosesc strugurelul in cele doua variante din poze, desi recunosc ca preferatul meu era cel cu bila pentru ca-mi luceau foarte frumos buzele cand il aplicam.
Primul meu ruj adevarat a fost un no name, iar primul gloss era de la Trendy by Cosbell, o nuanta piersica.
Trusa de farduri am vazut-o prima data tot la matusa mea, recunosc ca umblam si ma uitam in sertarul ei cu produse cosmetice :P Mi-am cumparat una foarte tarziu pentru ca in principal imi placeau rujul, oja si creionul negru.Primul meu creion negru a fost un no name.
Primul meu parfum a fost de fapt un spray si anume Impulse :), da da :)

Fondul de ten l-am folosit tarziu dupa ce am terminat facultatea si a fost unul de la Avon.

Aste au fost produsele folosite de mine in copilarie, nu ma omoram sa ma machiez din varii motive, dar si pentru ca mama mea nu se machia deoarece era(inca este) o femeie foarte frumoasa si nu a avut niciodata nevoie,iar intr-un fel mi-a inoculat si mie ideea.

Pe voi cine v-a inspirat in adolescenta si ce produse a-ti folosit?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...