Carti cu si despre..... pentru Luna indragostitilor

13:14 Irina 3 Comments

Ieri am completat postul 'Liebster award' cu intrebarile lui Cherry Queen, iar ultima intrebare era ce-mi doresc sa primesc de Valentine's Day, intrebare care m-a pus pe ganduri. In afara de faptul ca sunt iubita si fericita si clar nu vreau lucruri scumpe, am stat ceva timp sa ma gandesc ce vreau si astazi o sa va mai prezint o sugestie care se incadreaza si pe wishlistul meu :)
Carti :) da carti :) si in cazul nostru carti despre dragoste sau cu povesti de dragoste. Ultima carte despre dragoste pe care am citit-o a fost Amantul doamnei Chatterly, dar am multe in asteptare.
Am intrat si am cautat carticele cu povesti frumoase scrise despre dragoste si cu dragoste :), am gasit cateva carti dragute pe Elefant :), site de care v-am mai vorbit fiind preferatul meu datorita ofertelor generoase care le gasesti in permanenta si datorita promptitudini comenzii. Sa incepem si cu recomandarile mele:

Povestile unei inimii. Lectii de viata si de iubire pentru fetele single -
Carte pe care o am si eu si care am citit-o de 2 ori pe cand eram single, deoarece autoarea scrie foarte frumos si cartea mi-a pansat sufletul ranit si m-a invatat cateva lectii de viata. Sa citez "Experientele din aceasta carte seamana cu un oracol completat cu sinceritate si cu migala de catre o prietena buna care cauta acelasi lucru ca tine: dragostea."
Puteti sa o dati luna aceasta in dar unei prietene single, sigur va savura lectura. Iubita ar aprecia cartea incepand de la prima lectura.
 



Aceasta carte am citit-o dupa ce am vazut filmul in care joaca Russel Crowe, am fost sigura ca o sa fie mai buna ca filmul si asa a fost. Pe tot parcursul cartii am simtit ca sunt si eu acolo in Provence alaturi de personaj si traiesc povestea de dragoste. M-a incantat ideea ca personajul care este workaholic descopera frumusetile naturii si invata sa traiasca o viata frumoasa. Este o poveste usoara si buna, care-ti hraneste sufletul sa citez "Savuros si fin ca un vin bun, romanul lui Peter Mayle ne imbata cu delicii lingvistice demne de a fi degustate de orice cititor rafinat."
Este un cadou frumos si o lectura usoara pentru o persoana careia ii place lectura, cu o poveste de dragoste care se potriveste ocaziei. Se recomanda citita avand langa un pahar de vin roze si lumanari parfumate.

Ce-as fi eu fara tine? -

Cartea o recomand persoanelor carora nu le plac cartile siropoase. Aceasta carte are cate putin din toate: adrenalina, dragoste, drama. Este povestea eroinei principale care trebuie sa aleaga intre dragostea pentru tata si dragostea pentru barbatul de care s-a indragostit.
Autorul Guillaume Musso scrie foarte frumos, romanele sale sunt publicate in foarte multe tari.


Cele cinci limbaje ale iubirii -

Este o carte care ar trebui citita fiind o sursa de informatii interesante. Este scrisa de dr. Gary Chapman, consilier matrimonial. El sustine ca dincolo de limbajul specific in care fiecare dintre noi isi exprima sau primeste iubirea, exista cinci limbaje principale: cuvintele de incurajare, timpul acordat, primirea de daruri, serviciile si mangaierile fizice. Astfel el incerca sa invete partenerii sa-si inteleaga limbajul de comunicare al iubirii. Este o carte din care avem ce invata, in principal sa lasam greutatile care ne apasa si sa ne concentram mai mult pe cel de langa noi.
Aceasta carte merita citita in Luna Indragostitilor, macar cu aceasta ocazie sa introspectam putin legat de dragostea pe care o impartasim.
 
De-as avea un sot cat o musca...
 
 
Aceasta este una din cartile pe care mi-am comandat-o pentru a participa in campania vALLuntar “Mai multe cărţi, mai multe şanse” deci o voi citi cat de curand si voi vorbi despre ea aici. Apoi o sa am nevoie de comentariile voastre, la 15 comentarii primite se va planta un copacel :)
Cartea povesteste scenarii fara nici o legatura tesute de Hatice Meryem, un superb mozaic al destinelor unor femei. Sotia unui imam, a unui pitic, a unui tigan, a unui betiv, a unui negustor, a unui poet, a unui incapabil, sotia a doua, sotia tanara, sotia inteleapta - sunt toate diferite, dar spun o singura poveste: a eternului feminin care invinge toate piedicile.
O carte cu personaje pestrite din care ai ce invata.

Sper ca postul meu sa-l gasiti util si poate sa adaugati una din carticele in wishlistul sau cosul vostru de pe Elefant.ro, nu trebuie decat sa apasati pe titlul lor.


Va pup,
Irihoney
 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...