Random Shopping

21:27 Irina 4 Comments

Buna fetelor,

Ieri m-am uitat cand am scris ultima postare si nu mi-a venit sa cred. A trecut o luna de cand nu am mai scris. Uitandu-ma pe blogul Ildei  la ultimele sale achizitii si indemnul sau de a impartasi ce am mai pacatuit in ultima vreme, mi-a deschis apetitul :).
In weekend am facut o vizita la IKEA si mi-am luat 2 vaze. Una suport pt. pensule si cealalta pentru bradut. 2 lumanari, una cu aroma de portocale si cealalta de prajituri. Micul aparat din mijloc l-am primit cadou si il folosesc impreuna cu uleiurile bio langa ochi si pe frunte, unde apar primele riduri :)

Oja neagra s-a uscat, asa ca am facut o mica oprire la Flormar. Cele 2 rujuri mate Bourjois m-au cucerit imediat ce le-am vazut la o colega. Raman pe buze 2 zile, fara exagerare. Rujul de la L'Oreal este un visiniu mai glossy si usor, il folosesc cand am bujele uscate. Fardul este demential, insa nu stiu cand il voi purta :)


Am primit si comanda de la iHerb, ulei de cocos, deodorant natural, 2 uleiuri de struguri si piersica pe care le-am amestecat in recipientul din imagine. Foarte bine se comporta pe tenul meu uscat de frig.

Plictisita de parul intins am zis sa mai condimentez unele zile si cu onduleuri.

Jocuri pe care le devorez impreuna cu prietenul meu :) desi eu nu sunt chiar asa de priceputa :P

Astfel de caserole le admiram acum ceva timp doar in videoclipurile fetelor de pe youtube, iata ca am gasit si in Carrefour :) Am luat una pentru salate, insa nu ma voi opri aici :P

Si nu in ultimul rand un carnetel-magnet primit cadou de la verisoara mea :) pe care il iubesc :) Sta in centrul frigiderului :) si o husa burgundy pt telefon care sa se potriveasca cu vremea rece :)

 Voi cu ce aţi păcătuit  în ultima perioadă?



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...