New in

10:55 Irina 12 Comments

M-am gandit sa fac o postare cu ce am mai cumparat/primit in aceasta luna. Mereu uit sa le pozez :)

Bunatatile de mai sus le-am primit la seminarul Mirelei Niculai, dar mai multe detalii o sa aflati intr-o alta postare. Oja Alesandro este de la Stella, pe care am insotit-o la eveniment.
 
 Rochia si pulovarul sunt luate de la un magazin de cartier, este chiar langa piata unde fac eu cumparaturile. Sunt no name, simple, culoarea pulovarului este un burgundy superb care din pacate nu a iesit in poza :(  Este foarte moale si calduros.
 
Voucherul de mai jos l-am castigat tot la seminarul Mirelei Niculai, cand mi-am auzit numele parca nu era al meu :), eu nu am niciodata norocul sa castig premii :) Acesta insa este minunat, voi face 3 sedinte persoanlizate, fiecare de 1h 30 min pentru tenul meu. Va voi tine la curent cu procedura, rezultate si alte impresii. 
 
Alte bunatati de intalnirea Mirelei Niculai, glossul Flormar si exfoliantul de la Stella careia trebuie sa-i multumesc inca o data penru ca este o doamna asa draguta si atenta :).

Aceasta carticica am gasit-o in Carrefour la oferta si nu m-am putu abtine sa nu o cumpar, are niste poze tare dragute si povestea vietii lui Marilyn.

Voi ce bunatati v-ati cumparat in aceasta luna ?

O zi de duminica minunata!

XOXO

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...