Week in pictures

17:59 Irina 17 Comments

Miercuri am profitat de Orange film si de faptul ca am fost liberi saptamana aceasta si am vazut Ender's Game. Inainte de film insa am dat o tura pe la H&M in cautarea acestor minunatii :)

Am realizat din nou o bratarica impreuna cu prietenul meu :)
 Am preparat prajitura ,cu dovleac de data aceasta, mult mai sanatoasa decat dulciurile din comert.

Vineri mi-am facut manichiura pentru weekend si pentru ca nu vruia sa stea pe unghii, am aplicat fulgisori colorati. Acum arata mai funny :)

Sambata am fost la Baneasa, la lansarea noului produs Dr. Eyebrow by Elis Teodorescu, am intalnit multe blogarite dragute. Produsul Dr. Eyebrow este un produs natural care ajuta la cresterea firelor sprancenei. Foarte bine m-am simtit la eveniment.
Saptamana voastra cum a fost?
 
 
Pana la postul urmator, pupici
 
 
Irina
 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...