Bijuterii handmade by Velbi.ro

21:49 Irina 0 Comments

   Intotdeauna am fost o fire ecologista care este atrasa de orice este frumos. Bijuteriile handmade sunt preferatele mele intrunind ambele aspecte precizate mai sus.
Probabil va intrebati de ce sa aleg bijuterii handemade atunci cand cumpar accesorii. Ei bine, aceste bijuterii sunt diferite fata de productia pe scara larga tocmai pentru ca se acorda o atentie in realizarea lor. Fiecare bijuterie este gandita din punct de vedere al designului, este speciala si are o particica din creatorul ei. Bijuteriile handmade ofera garantia originalitatii, fiind alegerea ideala intr-o lume in care fiecare persoana incerca sa fie cat mai diferita. 
   Cel putin o data pe luna imi actualizez wishlist-ul cu handmade si caut lucrusoare noi. Inspirandu-ma pe net am gasit Velbi.ro  un magazin online cu bijuterii handmade prin diverse tehnici. Am fost imediat cucerita de multitudinea de culori, forme si texturi pe care le-am gasit in acest locusor magic.


Bijuteriile din foto sunt selectia mea si le puteti gasi pe site, sunt realizate din plexiglass, prin tehnica quilling, pictate manual si din rasina.
Daca doriti sa faceti un cadou dragut unei persoane dragi sau sa iti gasesti ceva colorat pentru vara care soseste Velbi.ro este magazinul potrivit.
Voi ce parere aveti? Va plac bijuteriile handmade? Ce parere aveti de cele din colaj?

Cu drag,
Irihoney


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...