Tangle Teezer - love or not

10:04 Irina 11 Comments

De ceva timp imi doresc sa-mi las parul lung, anul acesta insa am si pus in actiune gandul. Genele m-au ajutat doar pe jumatate legat de par . Anume il am uscat, nici prea rar dar nici prea des, se incurca la ceafa transformandu-se in noduri pe care mai mult le rup decat le descurc. Astfel intodeauna am grija sa folosesc produse, nu multe la numar dar bune.
Povestindu-va de masca Macadamian oil mi-am amintit ca nu mai am nici una de rezerva si mi-am comandat-o, tot de pe Aoro.ro J da, iar pe langa masca am luat si peria Tangle Teezer. Chiar cautam o perie buna care sa “nu ma mai traga de par” J si tot vazand review-urile de pe Youtube si de prin blogosfera, am cumparat-o.



Ce este de fapt peria Tangle Teezer?
O inovatie pentru par, inventata de Shaun P un tehnician al culorii din saloanele din Londra. Peria are un design inovator, centralizat, concav, care ofera fermitate parului de la radacina pana la varf si descurca parul ud sau uscat, fara a trage de el. El a fost premiat de Regina pentru cel mai inovator produs. 

Parerea mea:
Eu am ales varianta Pink Fizz din gama Salon Elite, un roz demential care imi este foarte drag. Este confectionata dintr-un plastic rezistent insa nu este recomandat sa fie folosit impreuna cu surse de caldura.

Peria este conceputa special pentru a incapea in palma. Are peri foarte fini de 2 dimensiuni, unii mai mici si altii mai mari si foarte flexibili. Este foarte usor de curatat de firele de par. In functie de ce am vazut ca s-a scris prin blogosfera am incercat-o pe parul ud si uscat. Este buna dar nu descurca din prima. Mi se pare ca unele fete au exagerat putin cu lauda. Adica trebuie sa insisti bine ca sa descurce parul ud, eu m-am plictisit si am dat si cu un pieptan cu perii rari de lemn. La parul uscat la fel, sa nu credeti ca ati dat de 2 ori cu peria si gata, nu. Trebuie sa insitati si pe deasupra si pe sub par iar eu nu am parul des sau lung. Insa chiar daca trebuie acordat putin timp rezultatul este unul bun, par lucios, fara a mai fi electrizat  si mult mai putin par  rupt.
Prietenul meu a fost cucerit de ea, il lasa parul asa frumos, i-a facut si masaj la scalp. Iar in combinatie cu o masca, leave–in Macadamian oil este solutia pentru un par lucios si sanatos.
Voi ati incercat-o? Va tenteaza ? Credeti ca peria este la fel de importanta pentru un par sanatos?

Cu drag,
Irina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...