Latest shopping

18:31 Irina 1 Comments

Cand timpul mi-a permis am intrat prin magazine evitand pe cat posibil reducerile cu gandul la o scena din Confesiunile unei dependente de cumparaturi :)

Wishlistul mare ,ca de obicei, dar ce sa-i faci, dorintele se schimba de fiecare data cand intru pe instagram, pinterest sau pe vreun blog preferat. Dar sa revenim la oitele noastre.
H&M aproape a sistat reducerile si a adus in magazine colectia noua :) Muahhhhh :)
Aveam nevoie de o gentuta care sa ma insoteasca la plimbare.

Fusta aceasta este basic si foarte versatila. 
 Chiar imi faceam griji ca nu voi gasi o geaca biker pe gustul meu. As fi dorit una din piele naturala dar pana la urma m-am orientat la aceasta. Poza nu-i prea face dreptate dar o sa revedeti in multe OOTD-uri :)

Aceste 2 rochite le-am gasit la un magazin de langa piata, din care am tot cumparat lucrusoare dragute.



Voi ce lucrusoare dragute ati mai adaugat garderobei voastre?

XOXO

Irina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...